بهترین کلینیک لاغری در اصفهان

استفاده از روش های لاغری بدون جراحی در مقابل روش های تهاجمی، مزایای بیشتری دارد. از این رو، انواع کلینیک های لاغری در اصفهان و شهرهای بزرگ، به دنبال ارائه این گونه خدمات لاغری هستند. مراجعه به یک کلینیک معتبر، به افزایش رضایت حاصل از این خدمات، کمک شایانی خواهد…

بهترین کلینیک لاغری در اصفهان

روش های لاغری بدون جراحی در بهترین کلینیک لاغری در اصفهان

مقدمه

لاغری و کاهش وزن یکی از مهم ترین چالش هایی است که در دنیای امروز افراد با آن سروکار دارند. در واقع، زندگی ماشینی و کاهش تحرک های روزانه از دلایل اصلی ایجاد اضافه وزن در افراد گردیده است. در نتیجه کسانی که با این معضل روبرو هستند، همواره در تلاشند تا روش هایی برای ایجاد تناسب اندام بیابند.

امروزه روش های مختلفی برای لاغری و تناسب اندام در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرند. برای مثال، در بسیاری از موارد، افراد با انجام جراحی های لاغری به دنبال کاهش وزن سریع و ایجاد تناسب اندام هستند. با این حال، انجام جراحی های لاغری مانند جراحی بای پس معده یا جراحی اسلیو معده ممکن است عوارض خطرناکی را برای افراد در پی داشته باشند.

در این بین روش هایی نیز وجود دارند که بدون نیاز به جراحی های تهاجمی، بخش عمده ای از اضافه وزن افراد را از بین خواهند برد.اساس کار برخی از دستگاه ها تخریب سلول های چربی با استفاده از لرزش یا گرما خواهد بود.

آیا تاکنون درباره روش های لاغری بدون جراحی چیزی شنیده اید؟ تا چه اندازه با دستگاه های لاغری بدون جراحی آشنایی دارید؟

به نظر شما بهترین کلینیک لاغری در اصفهان یا شهرهای دیگر بر چه اساسی انتخاب می شوند؟

در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از روش های لاغری بدون جراحی بپردازیم. ممکن است در این بین، مزیت ها و معایب برخی از دستگاه ها را نیز بیان کنیم. اما این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه روش های لاغری در اصفهان و شهرهای دیگر باید حتما توسط متخصص یا کارشناس این مساله انجام گیرد. در غیر این صورت، حتی اگر از بهترین روش لاغری استفاده شود، ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد.

به منظور اطلاع از نحوه سرویس دهی و آگاهی از آدرس مرکز می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت نوبن مشاوره لاغری خود را رزرو نمائید و یا با شماره تلفن ۰۳۱۹۱۶۲۰۰۰۲ تماس بگیرید.

 کلینیک لاغری ایرانیان اصفهان

منظور از روش های لاغری بدون جراحی چیست؟

با گسترش زندگی ماشینی و تغییر سبک زندگی افراد، میزان ابتلا به اضافه وزن و چاقی بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. در نتیجه، بیماری های ناشی از چاقی از جمله دیابت و فشار خون نیز به شدت در حال گسترش هستند. از این رو، یکی از مهم ترین دغدغه های افراد، صرف نظر از جنسیت آن ها، یافتن راهی برای کاهش وزن در کمترین زمان ممکن است.

اگر بخواهیم به طور اصولی به کاهش وزن و ایجاد اندام مناسب بپردازیم، قطعا انتخاب یک رژیم غذایی مناسب و طی کردن برنامه ورزشی منظم بسیار کمک کننده خواهد بود. اما در برخی افراد اصلاح سبک زندگی و داشتن فعالیت کافی برای کاهش وزن کافی نیست. حتی این گونه افراد ممکن است با وجود انتخاب رژیم های غذایی سخت و انجام ورزش های سنگین، در یک وزن مشخص ثابت باقی بمانند.

این مساله باعث می شود تا به تدریج انگیزه افراد برای کاهش وزن اصولی از بین برود. طبیعی است که ادامه تجمع چربی در اطراف بافت های حیاتی بدن، می تواند جان افراد را به خطر اندازد. به این ترتیب، لازم است به دنبال راهی جایگزین باشیم تا بتوان شاخص توده بدنی این گونه اشخاص را به مقدار استاندارد آن برسانیم.

کمک گرفتن از روش های لاغری بدون جراحی یکی از گزینه های کم تهاجمی برای کنترل شاخص توده بدنی است. این نوع روش های لاغری با تاثیر موضعی بر چربی های انباشته، به تخریب و تخلیه آن ها کمک می کنند. در نتیجه، چربی هایی که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی روند را می توان به صورت موضعی از بدن خارج کرده و یا وارد فرایند سوخت و ساز بدن نمود.

بیشتر بدانید:  بررسی ارتباط بین گلوتن و آرتریت روماتوئید

روش نوین لاغری کاشت نخ از بین بردن سریع چربیهای شکم و پهلو در کلینیک لاغری و زیبایی ایرانیان

 

کاهش سایز سریع بدون عوارض جانبی در بهترین کلینیک لاغری در اصفهان

جراحی های لاغری بهتر است یا لاغری بدون جراحی؟

انجام جراحی های لاغری در اصفهان و شهرهای دیگر یکی از روش هایی است که معمولا افراد از آن ها استفاده می کنند. طی این روش ها اندازه معده نسبت به سایز طبیعی آن کوچکتر شده و بنابراین حجم غذای مصرفی افراد کاهش می یابد. اما لازم است بدانید که این نوع جراحی ها بسیار تهاجمی بوده و در برخی موارد حتی می تواند جان افراد را به خطر اندازد. به همین دلیل، توصیه می شود که تا حد امکان از انجام روش های تهاجمی دوری گزینید. حال سوال این است که برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافه چه باید کرد؟

به نظر می رسد استفاده از روش های غیر تهاجمی گزینه مناسبی باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که روش های غیر تهاجمی نیز اگر توسط افراد مجرب و متخصص انجام نگیرد، مسلما می تواند عوارضی را در پی داشته باشند. لیزر لیپولیز، استفاده از دستگاه رادیوفریکوئنسی (RF)، استفاده از دستگاه اوندا دکا و مواردی از این قبیل، از جمله روش های لاغری بدون جراحی و کم تهاجمی به حساب می آیند.

طی این روش ها، سلول های چربی از طریق لیزر یا امواج صوتی (فراصوت و امواج رادیویی و …) شکسته یا ذوب شده و در چرخه سوخت و ساز بدن قرار می گیرند. البته ممکن است سلول های چربی مرده، مدتی بعد، توسط سیستم ایمنی بدن دفع گردند. به این ترتیب، چربی های اضافی از اطراف بافت ها جدا شده و بدن شکل زیباتری به خود خواهد گرفت.

البته لازم است این مساله را یادآوری کنیم که حتی با وجود انجام روش های لاغری بدون جراحی، لازم است افراد رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی منظمی را پیگیری نمایند. در غیر این صورت، نتیجه حاصل از این روش ها نیز دوامی نخواهد داشت.

انواع روش های لاغری بدون جراحی ؛ لیزر لیپولیز

یکی از روش هایی که برای از بین بردن چربی های انباشته شده در بدن مورد استفاده قرار می گیرد، تحت عنوان لیزر لیپولیز شناخته می شود. در روش لیزر لیپولیز، انرژی حاصل از تابش لیزر از طریق یک اپلیکاتور به سلول های چربی ناحیه مورد نظر برخورد می کند. با توجه به انرژی بالای نور لیزر، سلول های چربی گرم شده و فرو پاشیده می شوند. البته تابش لیزر کمترین آسیب را بر سلول های پوستی و یا بافت های مجاور ناحیه مورد نظر خواهد داشت؛ بنابراین به هیچ عنوان جای نگرانی نخواهد بود.

از روش لیزر لیپولیز برای نواحی مانند شکم و پهلوها می توان استفاده کرد. افرادی که دارای پوست شل هستند، نمی توانند از این روش استفاده نمایند. همچنین افرادی که چربی های تجمع یافته در عمق عضلات خود دارند، به هیچ عنوان کاندید مناسبی برای انجام لاغری بدون جراحی با روش لیزر لیپولیز نخواهند بود.

برای لاغری با روش لیزر لیپولیز هیچ گونه بیهوشی نیاز نیست. معمولا افراد پس از انجام این روش لاغری، مقداری تورم، قرمزی و حساسیت در ناحیه تحت جراحی را تجربه می کنند. با این حال، عوارض ناشی از این روش لاغری بدون جراحی بسیار کم بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن از بین خواهند رفت.

معمولا در مدت کوتاهی پس از انجام لاغری با لیزر لیپولیز، فرد می تواند به زندگی عادی بازگردد. در واقع، محدودیت زیادی برای شروع فعالیت پس از لیزر لیپولیز وجود ندارد. داوطلبان لاغری بدون جراحی با روش لیزر لیپولیز عمدتا پس از ۶ هفته به تدریج می توانند نتایج حاصل از آن را مشاهده نمایند. نتیجه نهایی از ماه سوم به بعد به خوبی مشهود است.

بیشتر بدانید:  درمان بیماری کاستوکندریت با فیزیوتراپی

انواع روش های لاغری بدون جراحی ؛ لیپولیز با فرکانس رادیویی (RF)

استفاده از امواج رادیویی برای فرایند لیپولیز و ذوب کردن سلول های چربی، یکی دیگر از روش های لاغری بدون جراحی به حساب می آید. در این روش لاغری نیز اپلیکاتور دستگاه مورد نظر از فاصله یک سانتی متری، چربی های زیر پوست را گرم می کند. امواج تابانیده شده به محل تحت درمان، هیچ گونه تاثیر سوئی بر سلول های پوست و یا بافت های مجاور نخواهند داشت. سلول های چربی پس از گرم و ذوب شدن در چرخه سوخت و ساز بدن قرار می گیرند و یا از بدن دفع می شوند.

لیپولیز با فرکانس رادیویی نیز برای افرادی مناسب است که از روش های لاغری مرسوم شامل ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی نتیجه ای دریافت نکرده اند. البته چنانچه افراد پوست شلی داشته باشند، نمی توانند کاندید مناسبی برای انجام این روش لاغری بدون جراحی باشند.

لاغری بدون جراحی با روش RF عمدتا به مدت ۳۰ دقیقه طول کشیده و نیازی به بیهوشی هم ندارد. برای کسانی که به بیش از یک جلسه درمان نیاز دارند، انجام تنها یک بار در هفته و نهایتا به مدت چهار هفته بلامانع است. بررسی وضعیت تجمع چربی و حجم سلول های چربی انباشته در محل تحت درمان، مشخص می کند که فرد تا چند جلسه باید تحت روش لیپولیز با فرکانس رادیویی قرار گیرد. نکته ای که بهتر است به آن توجه کنید این است که انجام لیپولیز با فرکانس رادیویی قادر است سایز را تا کمتر از حدود ۵ سانتی متر کاهش دهد. کلینیک ایرانیان توانسته است با اجرای این روش لاغری در اصفهان، رضایت بیماران خود را جلب نماید.

انواع روش های لاغری بدون جراحی ؛ روش کرایو لیپولیز

یکی از بهترین روش هایی که معمولا افراد برای کاهش حجم چربی انباشته در نواحی مختلف بدن مخصوصا شکم و پهلوها از آن استفاده می کنند، روش کرایو لیپولیز است. البته ممکن است این روش را تحت عنوان کول اسکالپتینگ (CoolSculpting) نیز معرفی کنند.

در روش کرایو لیپولیز به کمک سرما، سلول های چربی را تجزیه می کنند.سلول های چربی برخلاف انواع مختلف سلول های بدن، نسبت به سرما حساسیت دارند. در اثر کاهش دما منجمد شده و از بین خواهند رفت. این در حالی است که کاهش دمای ناحیه مورد نظر، تاثیری بر سلامت سلول های پوست و یا بافت های مجاور نخواهد داشت.

روش کرایو لیپولیز از محبوب ترین روش ها برای انجام لاغری بدون جراحی به حساب می آید. در مواردی که افراد به بیماری هایی نظیر سرماخوردگی، کهیر سرد و برخی بیماری های دیگر مبتلا هستند، نمی توانند از روش کرایو لیپولیز استفاده نمایند. همچنین این روش برای بیماران با پوست شل مناسب نیست.

نحوه انجام کرایو لیپولیز

روش کرایو لیپولیز نیز مانند روش های دیگر بدون نیاز به بیهوشی انجام می گیرد. برای کرایو لیپولیز، اندازه و انحنای اپلیکاتور دستگاه متناسب با حجم و شکل چربی انتخاب می شود. سپس، یک پد ژل برای محافظت از پوست بر روی ناحیه مورد نظر قرار می گیرد. پس از قرار گرفتن اپلیکاتور در ناحیه مورد نظر، دمای داخل اپلیکاتور کاهش پیدا کرده و ناحیه تحت عمل بی حس می شود. ایجاد سرما توسط دستگاه کرایو لیپولیز در محل مورد نظر کمک می کند تا سلول های چربی از بین رفته و پس مدتی از بدن دفع شوند. البته ممکن است برخی مراحل این فرایند، برای فرد کمی ناراحتی در بر داشته باشد. با این حال، در عرض چند دقیقه برطرف خواهد شد.

مزایای روش کرایو لیپولیز

لاغری بدون جراحی با روش کرایو لیپولیز معمولا بدون عارضه و با رضایت بالا انجام می گیرد. البته معمولا برخی عوارض احتمالی مانند عدم تقارن یا بی نظمی در محل تحت درمان به چشم می خورد. هر چه تجربه متخصص و یا کارشناس در زمینه انجام کرایو لیپولیز بیشتر باشد، احتمال بروز عوارض به حداقل می رسد. کیفیت دستگاه و تجهیزات نیز در این موضوع بی تاثیر نیست.

بیشتر بدانید:  علائم ضایعه نخاعی و درمان آن

افراد پس از انجام کرایو لیپولیز معمولا می توانند به فعالیت های روزمره خود بپردازند. کمی احساس درد پس از اتمام درمان طبیعی است. عمده افراد معمولا بین ۴ تا ۶ ماه می توانند نتایج حاصل از کرایو لیپولیز را مشاهده نمایند. تاثیر کرایو لیپولیز بر کاهش حجم چربی در محل تحت درمان حدود ۲۰ درصد است.

یکی از بهترین کلینیک های لاغری در اصفهان که با به کارگیری دستگاه کرایو لیپولیز به تناسب اندام افراد کمک می کند، کلینیک لاغری ایرانیان اصفهان است. این کلینیک با بهره گیری از پرسنل حرفه ای و مجرب و دستگاه های به روز، توانسته است در زمینه لاغری بدون جراحی، اعتماد بسیاری از مراجعین را جلب نماید.

انواع روش های لاغری بدون جراحی ؛ استفاده از دستگاه اوندا

دستگاه اوندا یکی از مدرن ترین دستگاه هایی است که برای کاهش حجم چربی انباشته در اطراف بافت ها به کار می رود. مکانیسم عملکرد این دستگاه بر اساس تولید امواج خنک برای شکستن سلول های چربی است. در واقع رسوبات چربی به صورت موضعی تحت تاثیر امواج خنک قرار گرفته و حل می شوند. در نهایت، با تحریک فرآیندهای سوخت و ساز فیزیولوژیکی که تحت عنوان لیپولیز شناخته می شوند، سلول های چربی در هم شکسته شده، از بدن دفع خواهند شد.

مایکروویو ها نیز می توانند اثرات ناشی از سلولیت (یا پوست پرتقالی) را از بین ببرند. در واقع، این امواج بر روی بافت همبند لوبول های چربی عمل خواهند کرد و سلولیت را از بین می برند. از مزایای لاغری بدون جراحی با دستگاه اوندا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد عمیق و هدفمند
  • تابش گرما تنها به نواحی مورد نظر
  • عدم آسیب به سلول های پوستی مجاور
  • در هم شکستن سلول های چربی
  • افزایش شدت فرآیندهای متابولیک سلولی
  • تحریک کلاژن سازی

بهترین کلینیک لاغری در اصفهان که در حال حاضر به صورت حرفه ای از دستگاه اوندا استفاده می کند، کلینیک لاغری ایرانیان اصفهان است. این کلینیک با به کارگیری کارشناسان مجرب توانسته است به افراد بسیاری برای رسیدن به اندام دلخواهشان کمک کند. بالا بودن تجربه افراد و تکنسین ها و همچنین، استفاده از دستگاه های روز دنیا در کلینیک لاغری ایرانیان اصفهان باعث شده تا روش های لاغری بدون جراحی، کمترین عوارض را برای بیمار در پی داشته باشند.

بهترین روش لاغری بدون جراحی کدام است؟

استفاده از روش های لاغری بدون جراحی برای افراد مختلف امکان پذیر است. با این حال، برای انتخاب بهترین روش لاغری بدون جراحی لازم است افراد به برخی فاکتورها توجه نمایند. برای مثال، معمولا کسانی که دارای پوست شل هستند، نمی توانند از روش های بدون جراحی برای کم کردن وزن و کاهش سایز استفاده کنند. علت این مساله به جمع شدن پوست و ایجاد چروک در ناحیه تحت جراحی مربوط می شود.

علاوه بر این، افرادی که دارای بیماری های زمینه ای مانند فشار خون بالا و یا دیابت هستند، باید برای انجام انواع روش های لاغری بدون جراحی، با پزشک خود مشورت نمایند.

نکته ای که در انتخاب بهترین روش لاغری بدون جراحی باید به آن توجه شود این است که حجم چربی انباشته شده و شکل آن اهمیت دارد. برخی از روش ها، تاثیر بسیار کمی بر چربی های یک ناحیه خواهند داشت.

 

به طور کلی، مجموعه سلامت ایرانیان شامل:

کلینیک لاغری و زیبایی – کاهش سایز، کلینیک فیزیوتراپی ایرانیان، مرکز ماساژ اصفهان، باشگاه بدنسازی ایرانیان،  استخر آب درمانی ایرانیان و فروشگاه تجهیزات طبی و پزشکی میباشد.

این مجموعه تحت مدیریت آقای علیرضا صدیقی و فیزیوتراپیست آقای دکتر مهدی صدیقی اداره می گردد.