کاربرد فیزیوتراپی در فیزیوتراپی ایرانیان

از فیزیوتراپی می توان برای درمان درد های مختلف استفاده کرد . یکی از سیاست های مدیریت مرکز فیزیوتراپی ایرانیان در  تبدیل شدن این مرکز به قطب فیزیوتراپی در کشور ، استفاده از مجرب ترین متخصصان فیزیوتراپی و جدیدترین متدهای درمانی است.

کاربرد فیزیوتراپی در فیزیوتراپی ایرانیان

از فیزیوتراپی می توان برای درمان درد های مختلف استفاده کرد . یکی از سیاست های مدیریت  فیزیوتراپی ایرانیان بهترین فیزیوتراپی در اصفهان  در  تبدیل شدن این مرکز به قطب فیزیوتراپی در کشور ، استفاده از مجرب ترین متخصصان فیزیوتراپی و جدیدترین متدهای درمانی است که همواره در دستور کار این مرکز قرار گرفته است.

 

در ادامه به موارد درمانی این مرکز اشاره می کنیم:

درمان گردن درد :

یکی از بیشترین مراجعات بیماران به مرکز فیزیوتراپی ایرانیان، بیماری های گردن است که بیشتر آنها ناشی از سبک زندگی، حرکت های اشتباه ورزشی و یا حرکت های اشتباه بدن است که در مرور زمان تبدیل به عادت شده است.
بیماری های گردن عبارتند از:
گردن درد، آرتروز گردن، دیسک گردن، صدا دادن گردن

درمان کمر درد:

ما در مرکز فیزیوتراپی ایرانیان بیماری های کمر از جمله کمردرد، دیسک کمر، گرفتگی عضلات کمر را با استفاده از نیدل، شاک ویو، فیزیوتراپی ورزشی و لیزر درمانی مورد درمان قرار می دهیم.

بیماری های ستون فقرات، کاربرد فیزیوتراپی در فیزیوتراپی ایرانیان:

تنگی کانال نخاعی و آرتروز ستون فقرات یکی از بیماری های ستون فقرات هستند که در مرکز ایرانیان اصفهان مورد درمان قرار می گیرد.

کاربرد فیزیوتراپی در فیزیوتراپی ایرانیان

بیماری های لگن، باسن و ران:

درد لگن و باسن که بیشتر در خانم ها مشاهده می شود ، در بسیاری از افراد به دلیل عدم پیگیری یا عدم درمان صحیح به یک درد همیشگی و مزمن تبدیل شده است.درد عصب سیاتیک فیزیکی  از دردهای دیگر ناحیه لگن، باسن و ران است که با استفاده از فیزیوتراپی قابل درمان است.

بیماری های ناحیه دست و شانه:

دردهای بی حسی و گزگز دست، درد مچ است که بیشتر در افرادی از جمله آرایشگران و دندانپزشکان مشاهده می شود، هم چنین درد آرنج از جمله بیماری های ناحیه دست و شانه است که در مرکز فیزیوتراپی ایرانیان اصفهان مورد درمان قرار می گیرد.

کاربرد فیزیوتراپی در فیزیوتراپی ایرانیان

دردهای ناحیه زانو:

زانوی انسان با وجود عضلات و اسکلت ویژه و به هم پیوسته دردهای مختلفی را ایجاد می نماید.از جمله این دردها می توان به درد ناحیه زانو، صدا دادن زانو اشاره کرد که بیشتر این بیماری را می توان با جلسات مکرر فیزیوتراپی و پیگیری های مستمر درمان نمود.

دردهای ناحیه کف پا:

درد کف پا در بسیاری از افراد که شغل  هایی هم چون نگهبانی، آرایشگری و شغل های ایستاده دارند رخ می دهد.هم چنین خارپاشنه نیز یکی دیگر از بیماری های کف پا می باشد.بسیاری از افراد جامعه نمی دانند که خارپاشنه را می توان با اعمال فیزیوتراپی درمان نمود.

ما در مرکز فیزیوتراپی کلیه خدمات فیزیوتراپی در اصفهان را با بهترین کیفیت و قیمت به شما همشریان عزیز اصفهانی ارائه می نمائیم.

فیزیوتراپی در اصفهان

فیزیوتراپی ایرانیان بهترین مرکر فیزیوتراپی در اصفهان