لاغری سریع با دستگاه اوندا دکا

لاغری سریع با دستگاه چربی سوز اوندا امکان انجام روش های غیرتهاجمی، سریع و بدون درد را فراهم می کند، نتایج شگفت انگیزی را در ۱۰ جلسه یا کمتر می دهد، هرگز آسان تر نبوده است. این دستگاه جدید، برنده جوایز کانتورینگ بدن از فلورانس ایتالیا است که به طور…

لاغری سریع با دستگاه اوندا دکا

اضافه‌ وزن و چاقی به عنوان تجمع بیش از حد چربی که خطری برای سلامتی ایجاد می‌کند، تعریف می‌شود. چاقی یک نگرانی عمده برای سلامت عمومی افراد است و با بسیاری از مشکلات سلامتی مانند بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت، فشارخون بالا، اختلالات خواب و مشکلات تنفسی مرتبط است. تغذیه سالم و ورزش معمولاً برای کمک به کاهش وزن اضافی به فردی که اضافه‌وزن دارد، توصیه می‌شود.

قبل از تجویز دارو یا توصیه دستگاه‌ها یا جراحی، اکثر پزشکان از بیماران خود می‌خواهند سبک زندگی سالمی را که شامل تغذیه بهتر و افزایش فعالیت بدنی است، نشان دهند.حتی پس از تجویز دارو، دستگاه یا درمان‌های جراحی، بیماران باید تا آخر عمر سبک زندگی سالمی داشته باشند. با وجود درمان‌ها و تغییرات سبک زندگی، برخی از بیماران ممکن است نتوانند وزن خود را کاهش دهند یا کاهش وزن را حفظ کنند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از این دستگاه‌هایی که در لاغری شما مؤثر است، آشنا کنیم، پس با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

دستگاه اوندا دکا چیست؟

اوندا دکا، اولین و تنها دستگاهی است که از فناوری جدید انقلابی برای کانتورینگ بدن و کاهش چربی بدون جراحی استفاده می‌کند. دستگاه اوندا دکا، باعث ایجاد یک اثر بازسازی‌کننده و تقویت‌کننده اما غیرتهاجمی می‌شود که در طول زمان و با حداقل عوارض جانبی مؤثر است. این دستگاه به امواج مایکروویو ویژه‌ای اشاره دارد که به طور انتخابی سلول‌های چربی را هدف قرار می‌دهد و رسوبات چربی موضعی را به روشی ایمن، مؤثر و غیرتهاجمی کاهش می‌دهد. امواج مایکروویو در این دستگاه، به شیوه‌ای کنترل‌شده، منتشر می‌شوند و انرژی را تنها در جایی که نیاز است، متمرکز می‌کنند.

این دستگاه هوشمند شامل یک سیستم خنک‌کننده پوست با تکنولوژی بالا است که پوست را خنک می‌کند، این باعث می‌شود تا گرمای منتشرشده توسط مایکروویو را متعادل ‌کند. دستگاه اوندا سطح پوست را بدون آسیب رساندن، حفظ می‌کند و راحتی کامل بیمار را تضمین می‌کند و در عین حال خطرات، التهاب و عوارض جانبی را کاهش می‌دهد؛ بنابراین دستگاه اوندا دکا، آخرین نسل سیستم درماتولوژی و زیبایی پزشکی، چربی‌های موضعی را در سراسر بدن، به ویژه در شکم، ران و باسن کاهش می‌دهد. این مؤثرترین سیستم موجود در بازار برای تایتنینگ بدن و کاهش سلولیت است.

دستگاه اوندا دکا چگونه کار می‌کند؟

دستگاه اوندا دکا، امواج الکترومغناطیسی را با فرکانس ۲.۴۵ گیگاهرتز تولید می‌کند که لایه پوستی و اپیدرمی را دور می‌ زند تا انرژی خود را روی حل کردن سلول‌های چربی در زیر آن متمرکز کند و پوست اطراف را بدون هیچ ‌گونه قرمزی قابل‌ مشاهده‌ای باقی بگذارد. این دستگاه انقلابی بر اساس فناوری قبلی بهبود می‌یابد و تقریباً سه برابر کارایی بیشتری برای هدف‌گیری انتخابی چربی‌های زیرپوستی ارائه می‌دهد. گرم کردن آن تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد در حالی که دمای سطح پوست را به دلیل خنک‌کننده داخلی و کاهش پراکندگی انرژی حفظ می‌کند.

بیشتر بدانید:  فیزیوتراپی دیسک کمر

در کانتورینگ بدن اوندا، انرژی ساطع شده، متابولیسم طبیعی بدن را تحریک می‌کند و باعث می‌شود سلول‌های چربی به سرعت حل شده و از طریق سیستم لنفاوی خارج شوند. در طول این روش، این دستگاه قادر است به طور هم‌زمان، بافته‌ای همبند را تحریک کند تا ظاهر گودی پوست را کاهش دهد و باعث انقباض رشته‌های کلاژن شود تا فرآیند تایتنینگ و سفت شدن را آغاز کند.

 

موارد استفاده از دستگاه اوندا دکا جهت لاغری

دستگاه اوندا دکا، نگرانی اصلی بدن، یعنی سلول‌های چربی، سلولیت و شلی پوست را هدف قرار می‌دهد:

  • چربی موضعی: این دستگاه قادر است تا غشاهای سلول‌های چربی زیر پوست را به طور ایمن و مؤثر مختل کند.
  • سلولیت: به طور مؤثر، دستگاه اوندا دکا، بافت همبند بین بافته‌ای چربی را در مراحل پیشرفته‌تر سلولیت، هدف قرار می‌دهد.
  • سفت کننده پوست: استفاده از این دستگاه، باعث انقباض فوری رشته‌های کلاژن در غشا میانی پوست می‌شود و تولید کلاژن جدید را تحریک می‌کند و بافت را فشرده‌تر می‌کند.
  • رفع غبغب:رفع چربی غبغب با استفاده از دستگاه اوندا

درمان چربی موضعی با دستگاه اوندا

رسوبات چربی موضعی به افزایش تجمع سلول‌های چربی در کنار ران ها، باسن، ران ها و بازو، اشاره دارد که معمولاً به ورزش و رژیم‌های غذایی سرسخت هستند.

درمان سلولیت با دستگاه اوندا

سلولیت به حالتی گفته می‌شود که بر روی پوست، برآمدگی و گودی‌هایی ظاهر می‌شود که اغلب در جلو و پشت ران ها، زانوها و باسن دیده می‌شود. در موارد شدیدتر سلولیت، سطح پوست به صورت گره‌خورده و ناهموار وجود دارد. در صورت عدم درمان، روند به تدریج و به طور اجتناب‌ناپذیر به مراحل زیر تبدیل می‌شود:

  • مرحله اول- ورم: برگشت‌پذیر است که با استاز وریدی-لنفاوی، کاهش اکسیژن و تخلیه ناکافی مایعات بینابینی مشخص می‌شود. پوست اسفنجی به نظر می‌رسد و خاصیت ارتجاعی کمتری دارد. سلولیت مرحله اول، معمولاً در مچ پا، ساق پا، ران و بازو رخ می‌دهد و به دلیل تجمع مایع (ادم) در بافت چربی ایجاد می‌شود.
  • مرحله دوم – فیبروز اولیه: به طور معمول، سلول‌های چربی در شبکه‌ای از الیاف بسیار ظریف شبکه پیچیده می‌شوند. تداوم شرایط مشخص کننده مرحله اول، منجر به گسستن این الیاف می‌شود که با افزایش تعداد و ضخامت، واکنش نشان می‌دهند. پوست، رنگ‌پریده، اسفنجی‌تر، هیپوترمیک و هیپوپلاستیک به نظر می‌رسد و با ظاهر «پوست پرتقال»، ظاهر می‌شود.
  • مرحله سوم – فیبرواسکلروز و میکروندول ها: گرفتگی شدیدتر می‌شود و کل ساختار پوست، از بین می‌رود. الیاف کلاژن و رتیکولار تحلیل می‌روند و تمایل به ایجاد یک ساختار فیبری و فشرده دارند که سلول‌های چربی را محصور می‌کند و میکروندول های واقعی را تشکیل می‌دهد. پیشرفت به سمت سفت شدگی بیشتر، باعث آسیب بیشتر بافت ها می‌شود.
  • مرحله چهارم – اسکلروز و ماکرونودول: به هم آمیختن چندین میکروندول با هم که منجر به ظهور ماکرونودول های بزرگ می‌شود که در لمس دردناک هستند. ماکرونودول ها همچنین می‌توانند با هم ترکیب شوند. در این مرحله که برگشت‌ناپذیر است، رگه‌های پوستی ظاهر می‌شود و درد وجود دارد، هم خود به خود و هم با لمس. در این حالت، گره‌هایی که ایجاد می‌شوند، بزرگ‌تر می‌شوند و بافت چربی حتی سخت‌تر می‌شود.

درمان شلی پوست با دستگاه اوندا

شلی پوست، زمانی اتفاق می‌افتد که بافت‌های پوستی-اپیدرمی و لایه زیر پوست، شل شوند، به علت:

  • هیپوتروفی عضلانی زمینه‌ای : در ران بازو ها زمانی که فعالیت بدنی کافی و رژیم غذایی مناسب وجود ندارد، دیده می‌شود.
  • کاهش اجزای الاستو کلاژنیک پوست : به دلیل افزایش سن و آسیب نور خورشید است.
بیشتر بدانید:  آپنه خواب یا وقفه تنفسی چیست؟

بنابراین، استفاده از دستگاه اوندا دکا، یکی از معدود درمان‌هایی است که می‌تواند مناطقی از چربی‌های سرسخت را که حتی پس از کاهش وزن قابل‌توجه باقی می‌مانند، حل کند. رسوبات کوچک چربی که از بین نمی‌روند، به عنوان چاقی موضعی شناخته می‌شوند و برخلاف چربی احشایی، علیرغم داشتن رژیم غذایی سالم و ورزش منظم، می‌توانند باقی بمانند. همراه با کاهش قابل‌مشاهده چربی در نواحی موردنظر، نتایجی را در سفتی پوست مشاهده خواهید کرد، زیرا شلی پوست، سلولیت، افتادگی و فرورفتگی پوست را کاهش می‌دهد. اوج این اثرات منجر به یک کانتور بدن صاف می‌شود.

نکات قابل‌توجه به منظور تحت درمان قرار گرفتن لاغری با دستگاه اوندا دکا

  • حداقل یک هفته قبل از جلسه اوندا باید استفاده از مرطوب‌کننده را در نواحی تحت درمان قطع کنید.
  • شما باید ۲ لیتر آب در روز بنوشید – روز قبل، روز درمان و روز بعد. این به بدن کمک می‌کند تا سلول‌های چربی را خارج کند.
  • روز درمان دوش بگیرید یا حمام کنید. پوست شما باید عاری از هرگونه آرایش، لوسیون، کرم و روغن بدن باشد.
  • حتماً در مورد سابقه پزشکی و داروهایی که مصرف می‌کنید با ارائه‌دهنده درمان خود صحبت کنید.
  • یک هفته قبل از درمان و همچنین یک هفته بعد از مصرف داروهای ضدالتهابی همراه با استروئیدها خودداری کنید.
  • موهای متراکم را روی ناحیه مورد درمان بتراشید تا تماس دستگاه با پوست به خوبی انجام شود.

آماده‌سازی بیمار قبل و بعد استفاده از دستگاه اوندا دکا

سطح پوست در نواحی ۱۵×۱۵ سانتی‌متری مشخص می‌شود. با چربی موضعی، اندازه چین‌خوردگی پوست را اندازه‌گیری می‌شود. یک لایه نازک روغن روی آن ناحیه اعمال می‌شود تا هندپیس دستگاه به راحتی سر بخورد. تکنسین دستگاه، هندپیس را به صورت مداوم روی پوست حرکت می‌دهد و درمان هر ناحیه ۱۵×۱۵ سانتی‌متری تقریباً ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

بیشتر بدانید:  تحریک فراجمجمه ای

موارد منع استفاده از دستگاه اوندا دکا برای لاغری سریع

اگرچه دستگاه اوندا دکا، یک سیستم کاهش چربی هدفمند و یک درمان ایمن، مؤثر و غیرتهاجمی است، اما مشاوره اولیه شما ارزیابی می‌کند که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که اوندا، چربی‌های موضعی را درمان می‌کند و برای درمان چاقی (BMI بیشتر از ۳۰) طراحی نشده است. در صورتی که یکی از موارد زیر را دارید، نباید از این دستگاه استفاده کنید:

  • اختلالات قلبی
  • بیماری‌های عروقی شدید
  • بارداری و شیردهی
  • نارسایی کلیه و کبد
  • دیابت ناپایدار نوع I و II
  • بیماری‌های عفونی (به ویژه هپاتیت B و C)
  • اختلالات لخته شدن خون
  • عضو پیوند شده
  • سرطان در حال پیشرفت یا در ۵ سال گذشته

هدف فیزیوتراپی ایرانیان کاهش درد و کمک به عملکرد، حرکت و زندگی بهتر است.

کلینیک فوق تخصصی سلامتی، درمانی و فیزیوتراپی ایرانیان ،  بهترین فیزیوتراپی در اصفهان


به طور کلی، مجموعه سلامت ایرانیان شامل کلینیکها و بخش های درمانی :

کلینیک فیزیوتراپی ایرانیان    باشگاه بدنسازی ایرانیان    کلینیک لاغری و زیبایی ایرانیان    استخر آب درمانی ایرانیان    فروشگاه اینترنتی محصولات طبی و پزشکی  

فیزیوتراپی ایرانیان ، طی سال ها فعالیت همیشه در تلاش است تا خدمات زیر را ارائه نماید.

الکتروتراپی ، تکارتراپی ، مگنت تراپی ، فیزیوتراپی ورزشی ، لیزرتراپی ( لیزر پرتوان ) ، اولتراسوند US ،  فیزیوتراپی کمر ، فیزیوتراپی زانو ، فیزیوتراپی دست ، فیزیوتراپی گردن ، فیزیوتراپی سکته مغزی ، فیزیوتراپی پارکینسون ، فیزیوتراپی پا ، فیزیوتراپی درد پاشنه پا ، فیزیوتراپی خارپاشنه ،  فیزیوتراپی ACL ، فیزیوتراپی کف لگن ، فیزیوتراپی بارداری ، فیزیوتراپی کودکان ، ماساژ درمانی ، باشگاه ورزشی ، آب درمانی و …

شماره تماس فیزیوتراپی ایرانیان – بهترین فیزیوتراپی در اصفهان    ۰۳۱۹۱۶۲۰۰۰۲

سامانه نوبت دهی آنلاین فیزیوتراپی ایرانیان در اصفهان