با انجام این ۶ حرکت ورزشی یک بدن بسیار جذاب خواهید داشت

برخی افراد گمان می کنند برای داشتن بالاتنه زیبا و جذاب حتما باید جراحی های گران قیمت انجام دهند در صورتی که این طور نیست.با انجام برخی حرکات ورزشی می توانید این کاررا به صورت طبیعی انجام دهید.

با انجام این ۶ حرکت ورزشی یک بدن بسیار جذاب خواهید داشت

برخی افراد گمان می کنند برای داشتن بالاتنه زیبا و جذاب حتما باید جراحی های گران قیمت انجام دهند در صورتی که این طور نیست.با انجام برخی حرکات ورزشی می توانید این کاررا به صورت طبیعی انجام دهید.فیزیوتراپی ایرانیان بهترین مرکز فیزیوتراپی اصفهان در ادامه ۶ حرکت ورزشی را به شما معرفی می کند که با انجام آن می توانید بدنی جذاب داشته باشید.این حرکات ورزشی را می توانید به راحتی در خانه انجام دهید:

۱)دست خود را مشت کنید و آن را تاچانه بالا بیاورید.۵ ثانیه با چانه روی مشت خود فشار دهید سپس ۵ ثانیه استراحت کنید و آرام باشید.این حرکت را ۲ الی ۳ بار تکرار کنید.

۲)دستانتان را جلوی سینه به هم متصل کنید وآن را با نیروی کافی فشار دهید تا عضلات سینه تان خسته شود.در حین انجام این تمرین حتما پشت خود را صاف نگه دارید.

۳)در روز ۱۰ الی ۱۵ بار حرکت شنا بروید.هنگام شنا رفتن دقت کنید پاهایتان به هم چسبیده باشد و دستانتان از پهلو ها فاصله داشته باشد.

تمرین های ورزشی

۴)به شکم دراز بکشید،پاها را از زانو خم کنید واز مچ پا بگیرید.اگرتازه کارید ۲۰ثانیه در این موقعیت بمانید سپس ۱۰ ثانیه استراحت کنید.این کار را سه بار در روز تکرار کنید.

۵)در فاصله نیم متر از دیوار بایستید.دستانتان را مشت کنید و در مقابل خود قرار دهید.سپس دیوار را فشار دهید.با این تمرین احساس می کنید عضلات سینه تان در حال ورزش است.۲۰ ثانیه این تمرین را انجام دهید سپس ۱۰ ثانیه استراحت کنید.این حرکت را ۳ بار در روز تکرار کنید.

۶)روی نیمکت،فیت بال یا زمین دراز بکشید.قفسه سینه تان را صاف کنید ودمبل را با سرعت ثابت به سمت بالا بلندکنید.سپس دمبل ها راپایین بیارید و بلافاصله دوباره بلند کنید.این تمرین را ۸ بار تکرار کنید.دقت کنید وزن دمبل ها باید به گونه ای باشد که هنگام انجام دفعات آخر تمرین احساس فشار کنید.

پست های مرتبط