درمان خارپاشنه

خارپاشنه یکی از شایع ترین ، زمینه ساز درد پاشنه پا می باشد. خارپاشنه یک زائده استخوانی در ناحیه پاشنه پا است و موجب ایجاد درد و ناراحتی در کف پا می شود.درمان خارپاشنه در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

درمان خارپاشنه در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

یکی از خدماتی که ما در مؤسسه فیزیوتراپی ایرانیان ، بهترین فیزیوتراپی اصفهان ارائه می نمائیم درمان خار پاشنه است . بسیاری از مراجعه کنندگان ما این مشکل را دارند .

خارپاشنه یکی از شایع ترین ، زمینه ساز درد پاشنه پا می باشد. خارپاشنه یک زائده استخوانی در ناحیه پاشنه پا است و موجب ایجاد درد و ناراحتی در کف پا می شود.خارپاشنه موجب التهاب کف پا می شود که عامل اصلی درد در حین راه رفتن می باشد.شدت درد در بیماری خارپاشنه، در مرکز پاشنه یا لبۀ داخلی پا بیشتر از سایر نقاط کف پا می باشد و در هنگام راه رفتن فشار درد بیشتر می شود.

درمان خارپاشنه

عموماً افرادی که دچار عارضه خارپاشنه می شوند در هنگام راه رفتن روی سطوح سفت و ناهموار دچار ناراحتی شده و درد زیادی را تحمل می کنند.به دلیل اینکه بیمار مبتلا به خارپاشنه در هنگام راه رفتن دچار درد در ناحیه کف پا می باشد به لحاظ حفظ تعادل و کاهش فشار روی پا، وضعیت طبیعی بدن خود را حین راه رفتن تغییر می دهد.

 

 

درمان خارپاشنه در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

این تغییر وضعیت در حین راه رفتن در دراز مدت موجب کمردردهای مزمن و زانودرد خواهد شد و مشکلات اسکلتی زیادی را به فرد تحمیل خواهد کرد.در صورتی که فرد بیمار نسبت به درمان این بیماری اقدام به موقع انجام ندهد رسوب کلسیم در فاشیای کف پا افزایش یافته و مشکلات زیادی را ایجاد می نماید.

درمان خارپاشنه در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

علائم خار پاشنه

درمان خارپاشنه در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان – مجموعه سلامت ایرانیان

فردی که دارای عارضه خارپاشنه است چه علائمی دارد؟ازعلائم خارپاشنه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. التهاب پاشنه و کف پا
  2. لنگیدن حین راه رفتن و اختلال حرکتی
  3. احساس سوزش و درد در پائین پا
بیشتر بدانید:  درمان دیسک کمر با روش های نوین

درمان خارپاشنه در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

بسیاری از افراد جهت رهایی از خارپاشنه، درمان های زیادی را تجربه کرده اند.قطعاً امروزه یکی از درمان های مؤثر و کارآمد خارپاشنه، فیزیوتراپی می باشد.

به طور کلی فیزیوتراپی به همراه تمرینات ورزشی، لیزرتراپی و … این امکان را فراهم نموده اند تا بتوان در مدت زمان کوتاهی این بیماری را درمان نمود.
ما در مؤسسه فیزیوتراپی ایرانیان زیر نظر فیزیوتراپیست مهدی صدیقی، با استفاده از علم روز و تجهیزات ورزشی مستقر در مرکز و استفاده از شاک ویوتراپی، لیزرتراپی، تمرین درمانی و ماساژ به شما کمک می کنیم تا در کوتاه ترین زمان بیماری خارپاشنه را درمان نمائید.

درمان خارپاشنه

لیزرتراپی یکی از مؤثرترین درمان های فیزیوتراپی است که در کنار شاک ویو در مرکز فیزیوتراپی ایرانیان ارائه می گردد.ما در این مرکز با استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر مختص فیزیوتراپی در اصفهان قادر هستیم بسیاری از مشکلات اسکلتی عضلانی را در چندین جلسه کوتاه درمان نمائیم.

شما می توانید پس از درمان با استفاده از موارد ذکر شده با انجام تمرین های ورزشی مداوم و استفاده از کفی های طبی یا پدهای طبی به نتیجه نهایی در درمان  خارپاشنه دست پیدا کنید.
علاوه بر موارد ذکر شده ما در مؤسسه فیزیوتراپی ایرانیان جهت درمان خارپاشنه به شما پیشنهاد می کنیم که از فعالیت هایی که نیاز به راه رفتن زیاد دارد خودداری نمائید، هم چنین در صورتی که اضافه وزن دارید حتماً به فکر کاهش وزن خود باشید زیرا یکی از عواملی که موجب التهاب در ناحیه خارپاشنه و کف پا می شود وارد شدن فشار زیاد ناشی از وزن زیاد فرد مبتلا می باشد.

بیشتر بدانید:  چگونه درمان های آیورودا به آرتریت روماتوئید کمک می کند؟

درمان خارپاشنه

اوزون تراپی، استفاده از کمپرس سرد وماساژ کف پا با استفاده از آب ولرم نیز از التهاب خارپاشنه کم می کند.
شما هم شهریان عزیز اصفهانی در صورتی که امکان مراجعه حضوری به  کلینیک فیزیوتراپی ایرانیان، اصفهان را ندارید جهت دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل می توانید با شماره تلفن های مرکز تماس گرفته و از خدمات ما در منزل خود استفاده نمائید.

درمان خارپاشنه در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

 

کلینیک فیزیوتراپی ایرانیان، تخصصی ترین مرکز فیزیوتراپی در اصفهان همراه با کادری مجرب زیر نظر دکتر مهدی صدیقی.