درمان سردرد در فیزیوتراپی ایرانیان، اصفهان

بسیاری از مراجعین به مرکز فیزیوتراپی ایرانیان،اصفهان بعضا از سردردهای مزمن و ناشناخته ابراز ناراحتی می کنند . در معاینات بالینی مشخص می شود که این سردرد ها منشاء اسکلتی عضلانی دارد.

بسیاری از مراجعین به مرکز فیزیوتراپی ایرانیان،اصفهان بعضا از سردردهای مزمن و ناشناخته ابراز ناراحتی می کنند . در معاینات بالینی مشخص می شود که این سردرد ها منشاء اسکلتی عضلانی دارد .در ادامه به تشریح انواع سردرد می پردازیم :

به طور کلی دردهایی که در قسمت های مختلفی از سر ایجاد می شود را سردرد می گوئیم، این سردردها می توانند ناشی از عوامل مختلفی در بدن انسان باشد، سردردها می توانند در رده های مختلفی از جمله سردردهای تنشی، سردردهای ثانویه نورالوژی جمجمه ای، سردرد در خواب طبقه بندی شوند.

درمان سردرد

سردردهای تنشی:

سردردهای خوشه ای: بسیاری از علائم سردردهای خوشه ای با سردردهای تنشی مانند میگرن، سردردهای هورمونی و سردرد پشت گردن مشابه است.
سردردهای ثانویه: سردردهایی است که ناشی از تب، بیماری های عفونی و سینوسی که در برخی موارد مورد خطر است.
سردرد در خواب: این نوع سردرد بیشتر ناشی از استرس و اضطراب قبل از خواب یا حین خواب است که از کیفیت خواب فرد کم می کند و یا بعضاً، موجب بی خوابی می گردد.
امروزه برای همه سردردها راه حل های درمانی مؤثری شناخته شده است، لازمه درمان سردردها این است که نوع و منشأ آن توسط فیزیوتراپیست شناخته شود و راه های درمانی آن ارائه گردد.ذکر این نکته مهم است که بیشتر سردردهای تنشی و میگرنی را می توان از طریق فیزیوتراپی درمان نمود.میگرن یکی از انواع سردرد است که بسیاری از مراجعه کنندگان به مرکز فیزیوتراپی ایرانیان در اصفهان جهت درمان آن مراجعه می نمایند.

درمان سردرد

بسیاری از این مراجعه کنندگان به فیزیوتراپی ایرانیان ، بهترین فیزیوتراپی در اصفهان ، شاید سال ها بوده که درد ناشی از میگرن را تحمل کرده و اختلالات ناشی از آن را در نوع زندگی خود پذیرفته اند، ولی خبر خوب این است که در فیزیوتراپی ایرانیان، اصفهان، توسط تعداد جلسات مشخصی و با استفاده از تکنیک های مختلف درمانی از جمله تحریک مغناطیسی مغز (TMS) که از مؤثرترین راه های درمان سردردهای میگرنی و تنشی است بیش از ۹۶ درصد از بیماران مبتلا به سردردهای مزمن میگرنی درمان شده اند.

درمان میگرن از طریق فیزیوتراپی باید حتماً توسط متخصص کارآزموده و حرفه ای این درمان انجام شود تا نتایج مناسب آن در طول دوران فیزیوتراپی برای فرد بیمار مشخص گردد.
نتایج درمانی در فیزیوتراپی ایرانیان، اصفهان زیر نظر متخصصین نورولوژی باعث تسکین سردردهای مزمن شما شده و قدرت فعالیت و تحرک اولیه شما را باز می گرداند.
در درمان میگرن با استفاده از فیزیوتراپی با انواع درمان روبرو هستیم:
۱- فیزیوتراپی فعال
۲- فیزیوتراپی غیرفعال

درمان سردرد

 

فیزیوتراپی فعال: شامل مجموعه ای از حرکت های کششی، حرکت های هوازی و ورزش هایی است که باعث افزایش دامنه حرکتی فرد می شوند.
فیزیوتراپی غیرفعال: این نوع فیزیوتراپی شامل ماساژدرمانی، استفاده از بسته های گرم وسرد، امواج اولترا سوند و استفاده از تحریک الکتریکی عصب می باشد که در این حالت با استفاده از اتصال امواج و جریان ضعیف برق به مغز با ولتاژ پائین، زمینه جهت تسکین درد بیمار فراهم می شود.

با این توضیحات مشخص می شود که بر روی هر بیمار بر اساس نوع و میزان سردرد و نتایج حاصل از فیزیوتراپی فعال و غیرفعال می توان نوع فیزیوتراپی مؤثر بر درمان را تشخیص داد و بر اساس آن برنامه درمانی را تجویز نمود.
مشخصاً سطح زیادی از انواع سردردها ناشی از ناهنجاری در ناحیه فک و گردن است که با بررسی های انجام شده و فیزیوتراپی بر روی این اعضا می توان از سردردها کاست.
ما در فیزیوتراپی ایرانیان به مدیریت دکتر مهدی صدیقی در شهر اصفهان بر اساس سن، مرحله زندگی، سابقه آسیب، دیدگاه های قبلی و سایر عوامل محیطی برنامه های درمانی و بازتوانی را برای شما تنظیم و اجرا می نمائیم و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های ورزشی، لیزرتراپی، اولتراسوند و تحریک جمجمه ای و تمرینات ورزشی زیر نظر کارشناسان خبره ورزشی، درمان قطعی را جهت بیماری های میگرنی فراهم می آوریم.

بنابراین شما همشهری عزیز در شهر اصفهان و دیگر شهرهای کشور در صورتی که از بیماری سرددرهای تنشی و میگرنی رنج می برید و راهکارهای زیادی در راستای درمان خود اجرا کرده اید و به نتایج مناسبی نرسیده اید، می توانید از طریق مراجعه به فیزیوتراپی ایرانیان واقع در شهر اصفهان، کنار گذر اتوبان شهید بابائی، ساختمان پارسیان نسبت به دریافت مشاوره و پکیج درمانی میگرن خود اقدام نمائید.

فیزیوتراپی ایرانیان، تخصصی ترین فیزیوتراپی در شهر اصفهان

پست های مرتبط