بهترین مرکز فیزیوتراپی در اصفهان

بهترین مرکز فوق تخصصی ارتوپدی در اصفهان واقع در مجموعه سلامت ایرانیان ارائه خدمات فوق تخصصی ارتوپدی و فیزیوتراپی در اصفهان

مجموعه سلامت ایرانیان ، بهترین مرکز فیزیوتراپی در اصفهان با مدیریت آقای علیرضا صدیقی و فیزیوتراپیست آقای مهدی صدیقی که از با تجربه ترین متخصصان می باشند ، انواع خدمات فوق تخصصی فیزیوتراپی ، هیدروتراپی ، ارتوپدی ، آب درمانی ، لیزرتراپی ، بازتوانی و فیزیوتراپی ورزشی مدرن و استاندارد را به همراه تیم متخصص پزشکی ، حرفه ای و متخصصین ارائه می نماید.

بهترین مرکز فیزیوتراپی در اصفهان فیزیوتراپی ایرانیان شامل مجموعه‌ای از خدمات درمانی به افراد جامعه است تا بتوانند حداکثر حرکت و توانایی‌های عملکردی خود را در طول دوران زندگی حفظ و یا توسعه دهند. مجموعه خدمات مرکز سلامت ایرانیان نه تنها می‌تواند به بازگشت، حفظ و یا توسعه عملکرد سیستم اسکلتی عضلانی فرد کمک کند، بلکه می‌تواند به بهبود عملکردی دیگر سیستم‌های بدن (مثل سیستم قلبی عروقی، سیستم تنفسی و …) نیز کمک شایانی نماید.

بهترین مرکز فوق تخصصی ارتوپدی و فیزیوتراپی در اصفهان شامل :

فیزیوتراپی ارتوپدی ایرانیان:

گردن ، کمر ، آسیب های ستون فقرات ، شانه ، آرنج ، مچ دست ،  فیزیوتراپی پا ،  ACL ، بارداری ، کف لگن ، کودکان ، پارکینسون

فیزیوتراپی مغز و اعصاب ایرانیان:

فیزیوتراپی سکته مغزی ، ام اس ، ضایعه نخاعی

فیزیوتراپی روماتولوژی ایرانیان در بهترین مرکز فیزیوتراپی در اصفهان :

در اغلب بیماری‌های روماتیسمی، بیمار از مشکلاتی نظیر خشکی مفاصل، کاهش انعطاف، درد، التهاب و … رنج می‌برد. فیزیوتراپی با کاهش این علائم به افزایش بهره‌ وری بیمار کمک می‌کند و اثر سایر مداخلات درمانی را بهبود می‌بخشد.

بهترین مرکز فوق تخصصی ارتوپدی در اصفهان واقع در بهترین مرکز فیزیوتراپی در اصفهان

این مرکز شامل :

• فوق تخصص جراحی زانو در بهترین مرکز فیزیوتراپی در اصفهان