قیمت لیزر درمانی در تهران

لیزر در اصل یک نور و اشعه ای پر انرژی می باشد که می تواند این انرژی را به صورت کنترل شده و انتخابی به بافت ها منتقل کند و موجب درمان آن بافت شود .لیزر درمانی جریان خون را افزایش می دهد.

قیمت لیزر درمانی در تهران

درمان به وسیله ی لیزر در موارد مختلفی انجام می شود . قیمت لیزر درمانی نیز به موردی که تحت لیزر درمانی قرار می گیرد بستگی دارد .برای آشنایی با نحوه لیزر درمانی با کلینیک فیزیوتراپی ایرانیان ، بهترین فیزیوتراپی اصفهان همراه باشید .

لیزر درمانی چگونه صورت می گیرد؟

قیمت لیزر درمانی

لیزر در اصل یک نور است که اشعه ای پر انرژی می باشد که می تواند این انرژی را به صورت کنترل شده و انتخابی به بافت ها منتقل کند و موجب درمان آن بافت شود .

به دلیل کوچک بودن لیزر ، میتوان آن را برای هر ناحیه از بدن استفاده کرد . یعنی در نواحی کوچک هم به راحتی قابل استفاده می باشد . این کار در سایر روش های درمانی خیلی کم دیده می شود یا اصلا وجود ندارد .

یکی دیگر از مزایای لیزر نسبت به سایر روش های درمانی ، درمانی بدون درد و غیر تهاجمی می باشد . زیرا باعث افزایش فعالیت های متابولیکی سلول ها می شود .

یک مزیت مهم دیگر لیزر درمانی این است که این است که با کمک این روش می توان به محل دقیق جراحت یا درد دسترسی پیدا کرد ، بدون این که به بافت های اطراف آسیب وارد شود .

امروزه لیزر درمانی در بین بیماران بسیار رایج است ، این امر دلایل زیادی دارد. لیزر درمانی باعث می شود که سرعت رشد و تکثیر سلول های سالم بیشتر شود در نتیجه باعث کاهش دوره ی درمان می شود .

برای درمان درد های حاد بهترین روش لیزر درمانی می باشد زیرا باعث کاهش ورم ناشی از کبودی ، التهاب و خون مردگی می شود .

لیزر درمانی جریان خون را در سلول های بخش های آسیب دیده افزایش می دهد . همچنین در این روش احتمال زخم جراحی یا احتمال عفونت محلی که مورد عمل قرار گرفته وجود ندارد .

در لیزر درمانی پس از انجام این عمل ، عوارض جانبی وجود ندارد یا احتمال بروز آن بسیار اندک می باشد .

اما باید توجه داشت که لیزر درمانی محدودیت هایی را هم دارا می باشد . به عنوان مثال این عمل برای خانم های باردار یا افرادی که دارو های حساس کننده ی پوستی استفاده می کنند خطرناک می باشد .

همچنین باید توجه داشت که به دلیل حساسیت بالای سلول های چشم به نور در هنگام لیزر درمانی باید از عینک های مخصوصی استفاده کرد .

از موارد استفاده از لیزر درمانی می توان به درمان آرتروز گردن ، درمان التهاب های ناشی از دیسک کمر ، درد های شانه و آرنج ، درمان دیسک کمر ، درمان درد های ناشی از صدمات ورزشی ، درمان آرتروز کلیه ی مفاصل و … اشاره کرد .

مراکز انجام لیزر درمانی ارزان در تهران

قیمت لیزر درمانی

مرکز لیزر تهران یکی از هزاران مراکزی و کلینیک هایی است که برای لیزر درمانی در سراسر کشور وجود دارد . لیزر درمانی ارزان در برخی از این مراکز انجام می گیرد . هزینه ی لیزر درمانی بسته به مرکز و تکنولوژی ها و دستگاه هایی است که در آن مراکز مورد استفاده قرار می گیرد .

فیزیوتراپی در اصفهان